Τρίτη 1 Νοεμβρίου 2011

Νέα σχεδιάκια για αγοράκια ΙΙΙ



Μια χάρτινη βαρκούλα βγήκε βόλτα στη φεγγαράδα :)



Είμαι ένα γλυκό λιονταράκι και κάνω και Ρόαρρρρρ στο τσακίρ κέφι!



Είμαι ο Τρύφωνας. Είμαι ένας χαριτωμένος δράκος και λατρεύω να ψήνω σουβλάκια με τη μύτη μου. Πρωί βράδυ βουρτσίζω τα 2 δόντια μου με ελαφρόπετρα και μ' αρέσει η Αντζελίνα Τζολί και τα dragonfruit. Όταν ήμουν μικρός έβλεπα φανατικά τη "Λάμψη" για να παρακολουθώ τις περιπέτειες του Γιάνγκου Δράκου.



Ο θεός του φωτός και της μουσικής Απόλλωνας :)



Ένας αστειόζος τιγράκος για τον καλό μου μικρό φίλο, Γιάννη.



Ένα χαριτωμένο αλογάκι για τον καβαλάρη Μάριο



Ένα αυτοκινητάκι για ένα γκαζιάρικο αγοράκι



Ο Ζαχαρίας είναι ένας τρισχαρούμενος vegeterian καρχαρίας που λατρεύει τα φύκια φρικασέ, τους μήκυτες σαγανάκι και τα μπισκότα από φυτοπλανγκτον...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου